MV-907a zastaw na aucie problem z eksportem i leasingiem

MV-907a zastaw na aucie problem z eksportem i leasingiem

Kupując auto w Nowym Yorku najczęściej razem z nim otrzymujemy title o nazwie MV-907a Salvage certificat. Powinno zrócić to naszą uwagę i przed zakupem takiego auta pierwsze co powinniśmy sprawdzić , to czy samochód który nas interesuje nie ma wpisanego w DMV zastawu. Jeśli na aucie jest zastaw , to nie wyeksportujemy auta. Trzeba będzie zdjąć zastaw co kosztuje ok. 300-400 $ dodatkowo cała procedura jest rozciągnięta w czasie, także wysyłka naszego auta mocno się wydłuży. Jeśli jakimś cudem samochód zostanie wyeksportowany , to przy odsprzedaży takiego auta jeśli kupujący będzie chciał wziąć leasing, firma leasingowa sprawdza czy na aucie jest zastaw i jeśli jest, to takiego auta nie wyleasinguje. Auto wyeksportowane , które znajduje się już w Europie nie ma możliwości zdjęcia zastawu. Jest to możliwe tylko i wyłącznie przed wysyłką auta z USA.

MV-907a Salvage Certyficat – Rejestracja

Kolejny problem może nas spotkać podczas rejestracji auta. Niektóre urzędy nie honorują title MV-907a i karzą załatwiać dodatkowe zaświadczenia z DMV Records – VIN Abstract – są to dodatkowe koszta. Kiedy Pani w urzędzie odmawia nam rejestracji możemy iść spróbować zarejestrować auto w innym urzędzie. Głównie w Krakowie i okolicach urzędy odmawiają rejestracji. W takim wypadku zdarza się, że wystarczy jechać do innego miasta i pojazd nam rejestrują. Uważność i ostrożność co do titla MV-907a w urzędach zrodziła się z tego, że Polacy nadużywali dokumentu MV907a i wystawiali go na auta bez możliwości rejestracji. Przez jakiś czas nieuczciwym handlarzom się to udawało . Jednak urzędy odkryły co się dzieje i w ramach potwierdzenia chcą VIN Abstract co komplikuje rejestracje właścicielom aut z dobrymi dokumentami.

MV907a

Tags:
Zostaw komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked